Algemene Leverings- en betalingsvoorwaarden
1. Deze voorwaarden zijn onvoorwaardelijk van toepassing
op alle door ons geleverde diensten en leveringen. Op alle opdrachten /
overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing.
2. Betalingen geschieden per PIN of contant. Het is
mogelijk de facturering via Famed te laten
verlopen, maar daar zijn kosten aan verbonden.
3. Wij behouden ons het recht voor om, indien u in gebreke
blijft, zonder nadere aankondiging incassomaatregelen te nemen. Wij schakelen
hiervoor een incassobureau en/of deurwaarderskantoor in. De kosten hiervan
komen voor rekening van de patiënt.
4. U dient zelf zorg te dragen voor declaratie van de
factuur bij de ziektekostenverzekering, ongeacht of dit een ziekenfonds- of
particuliere verzekering is.
5. Gemaakte afspraken, mondeling dan wel telefonisch,
kunnen tot 1 werkdag van te voren geannuleerd of verzet worden. Wij behouden
ons het recht voor afspraken die zonder tijdige afmelding verzuimd worden of
binnen 24 uur voor de afspraak verzet of geannuleerd worden, in rekening te brengen,
tenzij u zich kunt beroepen op overmacht.
6. Indien u uw controleafspraak verzuimt, wordt de
eventuele vervangende afspraak alsnog in rekening gebracht. Tenzij u zich
kunt beroepen op overmacht.
7. Door u geplaatste bestellingen (inlegzolen/orthesen,
etc.) kunnen binnen 2 werkdagen na de bestelling geannuleerd worden. De
patiënt is gehouden alle door ons gemaakte kosten te vergoeden. Indien wij na
2 werkdagen geen afmelding hebben ontvangen dient u de betreffende bestelling
ook af te nemen daar wij dan meestal al bezig zijn met de produktie
hiervan.
8. De materialen voor Slippers / Zlippo’s
worden in uw aanwezig besteld, u kunt deze bestelling niet annuleren, daar
het om maatwerk gaat. Bij het annuleren van uw bestelling worden de gemaakte
kosten in rekening gebracht.
9. U kunt geen rechten ontlenen aan door ons verstrekte
informatie voor wat betreft vergoedingen van zorgverzekeringen, daar wij
nooit 100% zeker zijn of deze informatie actueel is. Uiteraard zullen wij wel
proberen zo accuraat mogelijk te zijn hierin. Wij adviseren u dan ook voor
actuele informatie contact op te nemen met uw zorgverzekering.
10. Te laat komen betekent, zeker in drukke
tijden, gewoon een nieuwe afspraak maken. Als het niet zo druk is en ons
werkschema laat het toe dan zullen wij proberen u alsnog te helpen. Bent u op
tijd dan hoeft u zich niet te melden en komen wij u vanzelf halen. Bent u te
laat dan kunt u zich het beste toch even melden zodat we weten dat u er bent.
|